Boosten Administraties
Maak van úw administratie ónze zorg!

Wie zijn wij?

Boosten Administraties bestaat momenteel uit drie personen, te weten de directeur/eigenaar Marc Boosten, financieel medewerker Sám Smits en Dyon Selier-Sturtz als administratief/secretarieel medewerkster.

Marc Boosten

Sinds 1995 ben ik actief in het MBO-onderwijs als docent bedrijfseconomische en bedrijfsadministratieve vakken. 

In 2009 ben ik gestart met een eigen administratiekantoor, naast mijn werkzaamheden in het onderwijs. Na een burn-out ben ik veel gaan nadenken over wat ik nu echt leuk en waardevol vind. Daar zit zeker nog onderwijs geven aan jongeren bij maar ook de uitbreiding van mijn administratiekantoor. 

In maart 2020 heb ik een vaststellingsovereenkomst ondertekend bij mijn oude werkgever en vanaf dat moment ben ik volledig als zelfstandige actief. 

Vanaf mei 2020 zijn wij gevestigd in het Van der Valk Business Center Stein, kantoor 3.0.18.

In de toekomst zullen we stagiaires uit het MBO de mogelijkheid bieden om stage-ervaring op te doen bij Boosten Administraties. 



Vanaf 5 juni 2020 is Boosten Administraties erkend leerbedrijf voor de volgende opleidingen:

- medewerker (financiële) administratie (niveau 2)

- financieel administratief medewerker (niveau 3)

- bedrijfsadministrateur en junior assistent accountant (niveau 4)


Ik wil mij even voorstellen aan jullie.

Mijn naam is Sám Smits, ik ben 23 jaar oud en woon in Heerlen.
Tijdens mijn opleiding is Marc mijn mentor geweest, vanuit daar hebben we altijd contact gehouden. Vele klanten van Boosten Administraties kennen mij al.

Vanaf januari 2021 zal ik Boosten Administraties twee dagen per week ondersteunen als financieel medewerker.
Mijn werkdagen zijn maandag en vrijdag.

Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie mij altijd bereiken via
s.smits@boosten-administraties.nl
+31(0)6  21 37 49 81 



Mijn  naam is Dyon Selier-Sturtz en ik ben 36 jaar oud. Ik ben getrouwd met Martijn en samen hebben we twee dochters, Emma en Annique.

 Sinds 20 april jongstleden werk ik twee ochtenden bij Marc om hem te  ondersteunen met administratieve en secretariële werkzaamheden. Ook plan ik afspraken in en zullen jullie mij aan de telefoon krijgen als jullie naar kantoor bellen.

 Marc is mijn schoonbroer en we hebben voorheen prettig en nauw samengewerkt in het onderwijs. Daarom was het voor mij een leuke en aangename verrassing toen hij mij vroeg of ik hem wilde ondersteunen in zijn bedrijf en helpen om een nieuwe, stevigere basis te leggen om zo de groei verder te verwezenlijken.


Ik kijk uit naar een leuke samenwerking met Marc en Sám maar ook met jullie, de klanten van Boosten Administraties.